Echipa noastră realizează studii de satisfacţie. De cele mai multe ori companiile au deja un grup țintă, iar noi venim în sprijinul dumneavoastră prezentându-vă unelte adecvate pentru determinarea, cu cât mai multă, acuratețe a nivelului de satisfacție a clienților și a modalităților de fidelizare a acestora.
Studiul de satisfacţie ne permite sa colectam informații obiective despre serviciile si produsele companiei dumneavoastră. Acest studiu poate cuprinde următoarele analize:
– nivelul de satisfacţie al angajaților;
– nivelul de satisfacţie al clienţilor.
Instrumentele utilizate pot fi urmatoarele:
– chestionar prin telefon ( CATI );
– chestionar stradal ( Interviu faţă în faţă );
– analiza de grup (Focus Group).
Un studiu de satisfacţie va ajuta la masurarea satisfactiei clientilor sau a angajatilor, va identifica punctele slabe si punctele forte ale strategiei existente si va ajuta la identificarea celor mai bune practici pentru a fideliza clientii existenti si a motiva angajatii companiei.